Nyhedsbrev fra Masters-afdelingen i Vejle IF

Af Ove Lausten

Læs nyhedsbrevet for september 2020.

I nyhedsbrevet skriver Ove: “Inge Andersen vinder guld på 100m og 200m ved masters DM i Greve og slår sin egen klubrekord på 200m. André van den Berg vinder guld på 200m ved masters DM i Greve. Kristian Krarup vinder to sølvmedaljer og sætter ny klubrekord både i længde og højdespring. Læs mere om DM i Greve længere fremme i nyhedsbrevet.

André van den Berg har den 8/8 ved DM test stævnet i Århus sat ny klubrekord på både 100m og 200m i M50.

Den 2/8 havde vi stævne på hjemmebane med hammer, kugle, diskos, vægt, spyd og højde.

Selvom året har været præget af mange aflysninger og udsættelser, så har vi fået gang i stævne aktiviteten, dog med et lavere antal starter end de foregående år.

Bemærk senere i nyhedsbrevet den gode nyhed, at DM i 10 km landevejsløb er søndag den 20. september.

Der er kommet forbud mod bestemte løbesko, herunder krav om hvilken højde hælen må have på løbesko til 800m og længere løb.

Så er der et forslag til, hvor vi kan købe atletik udstyr, pigsko, kastesko, redskaber m.v.

Men vi starter med en 50 år fødselsdag: André van den Berg