Forside

Vejle IF starter løbetræning i hold op tirsdag den 6. april 2021 kl. 18.30 fra Vejle Atletik Stadion.

På grund af Coronasituationen kan vi desværre ikke holde et før-infomøde, så vi beder interesserede om at møde op på løbebanen på Vejle Atletik Stadion over mod fodboldstadion.

Vores løbeskole for helt nybegyndere, som vil i gang med løbetræning, begynder først efter sommerferien.

For lidt trænede og øvede løbere trænes der i 6-7 hold alt i forskellige hastigheder, som passer til den enkelte løber.

På hvert hold må der være op til 50 personer pr hold, og vi skal nok sørge for, at der er behørig afstand mellem holdene.

På alle holdene er der tilknyttet et par trænere, som guider jer gennem løbeturene og er behjælpelig med spørgsmål om løbetræning.

Kontingentet for et helt år koster kr. 700,- og det indbefatter fri adgang til vores styrke- og fitnesslokale i klubhuset, når vi igen må anvende dette lokale. Pt. må vi ikke klæde om i klubhuset, så alle bedes møde op omklædte.

Vi ses!