Børnetrænerkursus i Vejle søndag den 6. juni 2021

Dato: Den 6. juni 2020
Tid: Kl. 10-18
Adresse: Vejle Atletik Stadion (Helligkildevej 2, 7100 Vejle)
Tilmeldingsfrist: 26. maj 2020 kl. 21

Børnetrænerkursus henvender sig til en klubtræner for børn i alderen 6-9 år, eller en træner, der er helt ny i sporten.

Uddannelsen bygger på den idrætslige udvikling som passer til børn i 6-9 års alderen. Hovedmomenterne er:
– Motorikøvelser
– At være leder for børn
– Metodik i udvalgte atletikøvelser (sprint, hæk, længde, højde, kugle, spyd)
– At planlægge træningen

Deltagelse i kurset koster 700 kr./person og indeholder kursusmateriale, undervisning og forplejning.
Underviser på kurset er Line Lommer.

Invitation til kurset sendes til den e-mail, der er angivet ved tilmelding, efter endt tilmeldingsfrist, typisk 2-3 dage inden kursusstart.

Tilmeldings-/ og betalingsbetingelser:
Tilmelding er bindende. Ved afbud opkræves administrationsgebyr på 100 kr./person. Udeblivelse uden afbud opkræves som fuldt kursusbeløb.
Faktura sendes til klubbens kasserer efter afholdt kursus.

Tilmelding skal ske via følgende link  http://dansk-atletik.dk/kalender/kalender/2021/06-06-boernetraenerkursus.aspx