Nytårskuren 2018

Ved nytårskuren i ungdomsafdelingen for atletik den 12. januar 2018 fejrede vi de unge atleters præstationer i 2017.

Efter den hyggelige fællesspisning, hvor alle familier havde medbragt maden til buffeten og snakken gik lystigt, gik Karen i gang med de mange uddelinger af regionsmedaljer, atletikmærker, klubmestertrøjer, klubrekorder, pokaler og gavekort til trænerne. Se billeder af de glade og stolte modtagere nedenfor. Du kan se en oversigt over uddelingerne (også fra tidligere år) på siden her.

Modtagere af regionsmedalje – pigerne

Modtagere af regionsmedalje – drengene

Modtagere af atletikmærke – drenge til og med 9 år – Lauri havde flest point i gruppen og blev dermed klubmester.

Modtagere af atletikmærke – piger til og med 9 år – Agnete var den eneste modtager i aldersgruppen, som var til stede 🙂

Modtagere af atletikmærke – drenge 10-11 år – Mikkel blev klubmester

Modtagere af atletikmærke – piger 10-11 år – Nanna blev klubmester

Modtagere af atletikmærke – drenge 12-13 år – Hans blev klubmester