Vejle IF stillede med to atleter ved de danske seniormesterskaber indendørs. Mesterskabet blev afviklet den 17. – 18. februar, og for 11. gang i træk foregik det i den flotte Spar Nord Arena i Skive.
Daniel Andersen og Kasper Filsø repræsenterede Vejles grønne farver på 60m distancen.

I indledende heat blev de noteret for henholdsvis 7,19sek til Daniel og 7,32sek til Kasper. For Kaspers vedkommende var der igen tale om en personlig rekord med 2/100 samt en forbedring af den dansk para-rekord på distancen. De indledende tider placerede de to med 11. og 15. bedste tid ud af de 34 deltagere og for begges vedkommende gav det en plads i B-finalen, som skulle løbes en time senere.

Daniel viste sin klasse og vandt B-finalen med 7,15sek. Sammenlagt rakte det til en flot 8. plads for den 17 årige sprinter. Kasper løb 7,36sek og sluttede sammenlagt på 13. pladsen.

DM var Kaspers sidste konkurrence i vintersæsonen og der skal nu arbejdes frem mod EM i Paraatletik, som afholdes i Berlin til august. Daniel deltager den kommende weekend, sammen med en stor flok Vejle atleter, i inde DM for Ungdom, som ligeledes afvikles i Skive.