Femkamp og ministævne

Jacob Nygaard (80), Vejle IF
Ove Lausten (54), Vejle IF

Øvelser ved femkamp:

Femkamp for masters, senior og ungdom M/K med øvelserne: Længdespring, spydkast, 200 m, diskoskast, 1500 m.

Vi udbyder femkampen primært til alle i Vejle IF, som har lyst til at prøve en udfordring inden for atletikkens verden. Undervejs i femkampen sørger vi får god opvarmningstid og flere prøveforsøg i de tekniske øvelser. Der er naturligvis hygge med kaffe og brød i klublokalet, efter at udfordringen er klaret.

Øvelser ved ministævnet (primært med deltagelse af medlemmer M/K fra Vejle IF):

Kort hæk, 100 m, 200 m, 1500 m, længdespring, spydkast, diskoskast.

NB: Det nye forsamlingsforbud på 50 har medført, at vi har besluttet at lukke helt for deltagere fra andre klubber, medmindre de går på VIES. Vi har derfor desværre været nødsaget til at afvise et tocifret antal yngre atleter fra andre klubber, som har ønsket at blive tilmeldt. Det er skuffende for mange, og især flere af vore nærmeste samarbejdspartnere. Vi takker for den forståelse der har været fra de mange afviste.

Information:

Startgebyr er 150 kr. for deltagelse i femkampen og  50 kr. per øvelse ved ministævnet. Gratis for medlemmer af Vejle IF, eller hvis man går på VIES.

Er der spørgsmål, er I velkommen til at kontakte Ove Lausten på e-mail.

Tilmelding nedenfor senest 3. oktober (femkamp) eller 6. oktober (ministævne):

Tilmeldingen til femkamp/ministævne i Vejle den 10. oktober er lukket.