Kl. 17.30-20.00 er der udlevering af madkurv (inkl. drikkevarer), og så er det tid til hygge og socialt samvær på Vejle Atletik Stadion. Voucher til madkurven ligger i/sidder på kuverten med jeres startnumre. Drikkevarer udleveres sammen med madkurven.
Bemærk: Helligkildevej bliver spærret for trafik under løbet i tidsrummet fra 16.30-21.00.
Distance: 4 x 4 km stafetløb eller 6 km walk.
Løberuten: 4 km i Nørreskoven og på Vejle Atletik Stadion.
Walk-ruten: 6 km i Nørreskoven (bl.a. gennem Dyrehaven).
Se rutekort her. (Walk-ruten bliver ændret lidt.)
Start & mål: Vejle Atletik Stadion, Helligkildevej 2, 7100 Vejle
Starttider:
Kl. 17:30 Stafethold 4×4 km
Kl. 18:00 Power walk-hold 6 km
Kl. 18:10 Alm. walk-hold 6 km
Bemærk: Hvis I er tilmeldt power walk-hold er det vigtigt, at I starter kl. 18.00.
Afhentning af startnummer og depeche/velcrochip: I Vejle IF’s klublokaler (på 1. sal i gul bygning) ved Vejle Atletik Stadion, Helligkildevej 2, 7100 Vejle, fra kl. 16.00-17.45 (kan også afhentes mandag/tirsdag i ugen op til efter aftale).
Kuvert med depeche/ og startnumre m.m. udleveres samlet per hold. Arbejdspladser etc. med mange tilmeldte hold vil få udleveret startnumre og depecher samlet til uddeling til deres deltagere.
HUSK, at depeche/velcrochip skal afleveres ved mållinjen efter løbet.
Kuverten indeholder:
- 4 startnumre
- 4×4 sikkerhedsnåle
- 1 voucher til madkurv (inkl. drikkevarer)
- 1 depeche til stafetløb. Hvert hold har sin egen, nummererede depeche; så husk at bruge den rigtige depeche under løbet, så holdet får sit eget resultat. Depechen skal afleveres ved mållinjen efter stafetløbet er afsluttet.
eller
1 velcrochip til walk-/gåhold. Velcrochippen skal monteres rundt om anklen på én af holdets deltagere. Velcrochippen skal afleveres i kassen ved mållinjen efter gåturen.
Tilmelding:
Tilmeld online senest den 9. august kl. 23:59. Eftertilmelding mod forhøjet startgebyr mulig til og med den 19.8.
- Holdtilmelding (mere end 10 hold). Kontakt klubsekretær og få en tilmeldingskode til online tilmelding. Tilmelding senest den 9. august kl. 23:59. Holdtilmelding er lukket.
Maks. antal hold: 725
Bemærk: Der er ingen eftertilmelding på løbsdagen.
Startgebyr per hold: 575,- kr. til og med fredag den 9. august.
Ved eftertilmelding i perioden fra og med den 10. august og til og med mandag den 19. august 625,- kr. pr. hold.
Bemærk: Startgebyr tilbagebetales ikke ved afbud eller udeblivelse, ligesom det heller ikke tilbagebetales i tilfælde af force majeure.
Madkurven: Vejle IF samarbejder med ny leverandør i 2024, Smageriet, som vil lave en lækker madkurv til jer. I kan vælge mellem en vegetarmadkurv eller en madkurv med kød. Allergener kan oplyses ved at sende mail.
Madkurv fra Smageriet – vegetar
Madkurv fra Smageriet – kød
Madkurv udleveres fra kølevogn på stadion (vestlige ende) mod forevisning af voucher fra kuverten med startnummeret kl. 17.30 – 20.00.
Parkering:
- I kvarteret og på sideveje omkring Vejle Atletik Stadion.
- Ved Nørremarkscenteret på Moldevej (ca. 5-10 min. gang til stadion).
- På Niels Bohrs Vej 2 (ved krydset Horsensvej/Niels Bohrs Vej), hvor der er mange parkeringspladser. Herfra er der ca. 1,5 km og 15 min. gang til stadion.
- Hos Sydjysk Sparekasse på Horsensvej 72B.
Desuden opfordrer vi til at benytte bus, cykel eller at gå til stadion.
Bemærk:
Helligkildevej bliver spærret for trafik under løbet i tidsrummet fra 16.30-21.00.
Tidtagning:
Varetages af Vejle IF. Hver deltager på et stafethold får en tid, og holdet får en samlet sluttid.
Chippen til tidtagning på stafetholdene sidder i depechen. Så pas godt på depechen undervejs.
På walk-holdene bruges en velcrochip til tidtagning, som sættes på anklen på en af holdets deltagere. Holdet går samlet og får en samlet tid.
Husk: Depechen/velcrochippen skal afleveres ved mållinjen efter løbet/gåturen.
Bemærk: Man må gerne løbe to eller flere ture på stafetholdet.
Deltagerlisten: På deltagerlisten kan man se holdets startnumre og rækkefølgen af stafetløberne på holdet.
Eksempel: På stafethold 2 har deltagerne flg. startnumre:
2-1 Anne (løber 1. tur)
2-2 Bent (løber 2. tur)
2-3 Carsten (løber 3. tur)
2-4 Dorte (løber 4. tur)
På walk-holdene går alle holdets deltagere samlet.
Program på løbsdagen:
- Kl. 16.00-17.45 Udlevering af kuvert med startnumre og depeche/velcrochip.
- Kl. 17.30 Start for stafetholdene (løbere på 1. tur)
- Kl. 18.00 Start for powerwalk-hold med startnummer xxx-xxx (holdet går samlet)
- Kl. 18.10 Start for alm. walk-hold (holdet går samlet).
- Kl. 17.30-20.00 Udlevering af madkurv og drikkevarer. Voucher til madkurv (inkl. drikkevarer) ligger i/sidder på kuverten med startnummer.
- Kl. 21.00 Tak for i aften.
Samaritter: Ved mål vil der være samaritter.
Toiletter: Vejle Atletik Stadion i den gule bygning både udenfor og indenfor (stuen og 1. sal) samt ved tribune C og D på Vejle fodboldstadion (VB).
Der er omklædningsmuligheder i stueetagen i den gule bygning.
Kontakt os:
Send mail til klubsekretæren.
Bestilling af teltplads:
Bestilling af teltplads (gratis) med eget telt
I er velkommen til at stille telt/pavillon op gratis på plænen på Vejle Atletik Stadion. Bestil venligst (og senest 23.8) nedenfor.
Områder til opstilling af firmatelte vil blive mærket op tirsdag (det markeres evt. ved hjælp af et skilt m/firmanavn.
I må stille telte op fra tirsdag, den 27/8 kl. 12:00 til onsdag, den 28/8 kl. 15:00. Teltene skal være taget ned igen torsdag, den 29/8 kl. 12:00. Man må ikke køre/parkere med lastbiler på løbebanerne.
Hvis I medbringer kaffemaskine eller andre elektriske apparater, bedes I skrive det ved tilmeldingen. Så vil vi bestræbe os på, at I kan få adgang til el.
Bestilling af plads med borde og stole i fælles stortelt
I kan også leje en plads i et fælles stortelt (inkl. borde og stole) for 500,00 kr. pr. hold á 4 personer. Bemærk: Bestilling og betaling skal være Vejle IF i hænde senest onsdag den 21/8 kl. 23:59.
Bemærk: Gebyr for leje af plads i fælles stortelt tilbagebetales ikke ved afbud eller udeblivelse, ligesom det heller ikke tilbagebetales i tilfælde af force majeure.
Betaling: Bankoverførsel til reg.nr. 0755 – kontonr. 7585652041
Mærk venligst betalingen med hold- eller firmanavn og “STAFETtelt24”.