Regionsfinalen 2017

Ved regionsfinalen 2017, som blev afholdt af region Østjylland i Randers lørdag den 9. september, deltog hold fra region Sønderjylland, Sydjylland, Østjylland, Nordvestjylland og Nordjylland.

Vores region, Sydjylland, havde udtaget piger og drenge i aldersklasserne 10-11 år og 12-13 år fra klubberne i Vejle, Vejen, Grindsted, Kolding og Esbjerg.

Fra Vejle IF var flg. atleter udtaget: Dines Kroman, Tristan Bjerre, Mikkel Asmussen, Noah Friis, Magnus D. Josefsen, Christian Dumfries, Line Grønbæk Andersen, Mie Præstbro, Nanna Ilsøe Nygaard og Signe Moberg. Cecilie Bredvig Larsen, Hans Sækmose og Agnete Sækmose var også udtaget, men kunne desværre ikke deltage.

Ved finalen i Randers blev det til flotte guldmedaljer til region Sydjyllands piger 10-11 år, som fik 115 point, og drengene 12-13 år vandt bronze med 105 point. Stort tillykke med medaljerne!

Drenge 10-11 år fik en 4. plads med 82 point, kun 3 point fra bronze. Piger 12-13 år fik også en 4. plads og 85 point; her gik bronzen til region Østjylland med 107,5 point.

Der blev i det hele taget kæmpet superflot og lavet mange flotte præstationer , mange af dem også personlige rekorder.

Se holdstillingen med point  og se alle resultater.

Trods forsinkelser og en noget kaotisk afvikling af stævnet var det ifølge en forældre fra Vejle, som var med i Randers, et fedt stævne for børnene, der også havde et dejligt sammenhold med børnene fra de andre klubber i regionen, som de denne dag dystede sammen med.

Guld til piger 10-11 år ved regionsfinalen 2017.

Bronze til drenge 12-13 år ved regionsfinalen 2017.