Sæsonstart for motionsløb og walk i Vejle IF

Tirsdag den 28. marts kl. 18:30 begynder Vejle IF med den nye sæson 2023 for motionsløbere og walk’ere.

Hvis du ikke er medlem af Vejle Idrætsforening, så er du velkommen til at møde op og få en prøvetræning på vores løbehold og walk-hold. Du kan se klubbens prøvetræninger på klubbens side på Motivu med teksten prøvetræning og hvad vi kan tilbyde. Hvis der ikke er ledige pladser på de enkelte hold, så mød op alligevel tirsdag den 28. marts kl. 18:30; du er velkommen.

Men vi har mange flere gode tilbud til dig, end prøvetræning viser. Vi har således hold på alle niveauer lige fra begyndere til dem, der vil løbe hurtigt og dyrke intervaltræning. Intervaltræning er torsdag aften, hvor vi kan byde på en særdeles spændende og udfordrende træning.

Efterfølgende er der gratis kaffe og brød i vore lyse og flotte lokaler i klubhuset, hvor vores trænere vil orientere dig om, hvordan træningen i Vejle IF foregår.

Vi har gode omgivelser til løb og walk med direkte adgang fra Vejle Atletik Stadion til den smukke Nørreskov. Når det er vinter foregår aftenens træning typisk i grupper på de mange belyste stier, der er i Vejle by.

Vi kan også tilbyde træning på andre tidspunkter end om aftenen, således har vi træning hver torsdag formiddag kl. 10:30 både for løbere, dem der går. Vejle IF råder desuden over et styrkecenter, hvor du som motionist også kan få adgang.

Vejle IF trænergruppe arbejder også med at planlægge fælles ture rundt til løb og walk hen over året.

Kom og vær med, blev medlem af Vejle IF og få del i de mange fordele ved at være i en klub.