Sæsonstart for motionsløb og walk i Vejle IF forår 2024

Tirsdag, den 9 april kl. 18:00 starter Vejle IF den nye sæson 2024 for motionsløbere og walkere

Kom og vær med ved sæsonstarten for motionsløbere og walkere. Trænerne møder denne aften en halv time før sædvanlig træningsstart.

Velkommen til nye medlemmer

Hvis du ikke er medlem af Vejle Idrætsforening, så er du velkommen til at møde op og få en prøvetræning på vores løbehold og walk hold. Du kan søge øverst på klubbens hjemmeside med teksten prøvetræning. Så får du vist nogen af de hold, som vi kan tilbyde.

Men vi har mange flere gode tilbud til dig end søgning på prøvetræning viser. Vi har således hold på alle niveauer lige fra begyndere til dem, der vil løbe hurtigt og dyrke intervaltræning. Intervaltræning er torsdag aften, hvor vi kan byde på en særdeles spændende og udfordrende træning.

Vi har gode omgivelser til løb og walk med direkte adgang fra Vejle Atletik Stadion til den smukke Nørreskov. Når det er vinter foregår aftenens træning typisk i grupper på de mange belyste stier, der er i Vejle by.

Hvis der ikke er ledige pladser på de enkelte hold, så mød op alligevel tirsdag, den 9. april, du er velkommen. Du kan møde vores trænere fra kl. 18:00 ved indgangen til stadionbygningen på adressen Helligkildevej 2, 7100 Vejle.

Efterfølgende er der gratis kaffe og brød i vore lyse og flotte lokaler i klubhuset, hvor vores trænere vil orientere dig om, hvordan vi træner i Vejle IF.

Vi kan tilbyde træning på forskellige tidspunkter tilpasset dine behov

Vi kan også tilbyde træning på andre tidspunkter end om aftenen, således har vi træning hver torsdag formiddag kl. 10:30 både for løbere og dem der går. Søndag er der løbetræning kl. 10:00. Vejle IF råder desuden over et Kondicenter, hvor du kan få adgang med chip og selv vælge dit træningstidspunkt.

Vejle IF´s trænergruppe arrangerer også fælles ture rundt til løb og walk i andre byer henover året.

Kom og være med. Bliv medlem af Vejle IF og få del i de mange fordele ved at være i en klub.

Vejle, den 12. marts 2024

Vel mødt til træning i Vejle IF