Arrangementer

Til alle medlemmer i Vejle IF.

Lørdag d. 6 oktober gennemføres årets sponsorløb for at tjene penge til klubbens ungdomsarbejde samt til nyt udstyr i styrkecentret.
Sponsorløbet er et “klubevent”. Vi håber derfor, at alle klubbens medlemmer deltager i løbet, både børn, unge, voksne, atleter, motionister og triatleter, så vi kan sikre mange penge til klubben.
Forældre og sponsorer er meget velkomne til, at løbe med på dagen.
Det du skal gøre er, at få tegnet så mange sponsorkontrakter som muligt( hent kopi af sponsorkontrakter på hjemmesiden: www.vejle-if.dk) og løbe så mange omgange som du kan på en time.
Sponsor kan være alle, din bedstefar, mor,storebror, din frisør, den virksomhed, din mor/far arbejder for …hver en krone tæller!
Selv en mindre sponsorkontrakt kan blive til mange penge.

Link til sponsorkontrakt: sponsorløb

Eksempel: tegner du fire sponsorkontrakter à 5,00 kr. pr. omgang og du løber 21 omgange, så har du tjent 420 kr. til klubben. ( man kan også løbe en time for et fast beløb).
Sponsorkontrakterne skal medbringes til løbet d. 6 oktober og afleveres til Ronny Kert, så sørger Vejle IF for at sende fakturaer til alle sponsorer.
Alle sponsorer vil få en tak på mail og blive nævnt på klubbens hjemmeside.
Der vil være en præmie til den VIFèr der tjener flest penge til klubben på dagen.
Efter løbet vil der blive tændt for grillen og vi slutter en dejlig dag med lidt forplejning som tak for jeres indsats.
Så ingen undskyldning for ikke at deltage….vi har brug for alle medlemmers opbakning.

Program for dagen :

kl. 12.00 – 13.00  / sponsorløb